2014. január 25., szombat

3.fejezet-Lakjak veletek?

Nagyon boldog vagyok,hogy sokatoknak tetszik a blogom.Megpróbálok minél hosszabb részeket írni.Megérkezett a 3.fejezet.Jó olvasást.Big hug Fanni <3

Fanni 
Visszatekintés:

A film felénél nagyon fáradt lettem ezért a vállára hajtottam a fejem.Ő oda pillantott és csak rám mosolygott én pedig visszamosolyogtam.Így néztük a filmet amikor egyszer csak kivágódott az ajtó és a 3 fiú lépett be rajta.Mi hirtelen felkaptuk a fejünket és láttuk,hogy nagyon furán néztek ránk.
-Csak nem megzavartunk valamit?-kérdezte Ya Ou 1000 wattos mosollyal.


-Nem dehogyis.-mondtuk egyszerre Olival.
-Fiúk nekem most mennem kell.Örülök, hogy megismerhettelek titeket és még egyszer köszi, hogy megmentettetek.
-Hova mész?-kérdezték egyszerre.
-Hát........öhm..........haza-adtam a választ elég nehézkesen.
-Oh igen?És mégis hova?-kérdezte Oli úr felvont szemöldökkel.
-Hát.....ez furcsa nem emlékszem.
-Lehet,hogy amnéziád van.Gyere megnézetlek egy orvossal.-megfogta a kezem és az ajtó felé kezdett húzni. Felvettük a cipőnket és elmentünk a kórházba.Ott sajnos az orvos közölte amitől féltem.Elmondta,hogy amnéziám van és lehet,hogy azért nem emlékszem dolgokra mert rossz emlékek fűznek hozzá.Megnyugatott azzal hogy az amnéziám nem maradandó így majd ídővel visszatér az emlékezetem.Kiindultunk a kórházból egyenesen a fiúk lakásához.
-Oli-szólaltam meg hirtelen-Én most hol fogok lakni?
-Természetesen nálunk.-mosolygott rám de mosolyát nem tudtam viszonozni.-Valami baj van?-kérdezte.
-Nem leszek a terhetekre?Biztos készülnötök kell és én ott zavarni fogok csak....-folytattam volna de ő a szavamba vágott.
-Ne is folytasd.Nem leszel a terhünkre.Sőt örülni fogunk,hogy valaki főzni fog ránk és rendet rak helyettünk.-nevette el magát.
-Jaj de gonosz vagy.-mondtam én is nevetve.-De ebbe a fiúk is beleegyeztek?
-Persze.Örültek neki.Nagyon bírnak ám, és nem csak ők de én is.-mondta.Én fülig elvörösödtem.Mázli, hogy sötét volt.Felmentünk épp lehuppantunk a kanapéra amikor kifutottak a fiúk a konyhából és ők is lehuppantak mellénk.
-Szia új lakótárs!-köszönt Benny fülig érő mosollyal.
-Sziasztok!-köszöntem én is nevetve.-Mit csináltatok?
-Ettünk.Kérsz te is sütit?-kérdezte Ya Ou egy tálat tartva elém.
-Nem köszi.-mosolyogtam rá.-Mit szóltok egy filmhez?
-Oké.-mondták egyszerre.
-Nézzük meg a Nagyfiúk 2-öt-mondta Benny.Mindannyian beleegyeztünk és elkezdtük nézni a filmet.

Olivér
Miután a fiúk ott hagytak minket, kettesben esélyem lett. jobban megismerni, ami sikerült is.Nagyon sok közös van bennünk.
-Kérsz valamit enni,mert én nagyon megéheztem.-kérdeztem tőle hirtelen.
-Igen.-mondta és nevetve jött utánam.
Csináltam neki nutellás kenyeret és leültünk filmet nézni.A film felénél a vállamra hajtotta a fejét.Én rá mosolyogtam  és ő visszamosolygott.Imádom amikor mosolyog.A film végén kicsapódott az ajtó és a fiúk léptek be rajta.Erre hirtelen felkaptuk a fejünket.
-Csak nem megzavartunk valamit?-kérdezte Ya Ou mosolyogva.
-Nem dehogy.-válaszoltuk egyszerre.Fanni hirtelen felpattant és mondta hogy örül,hogy megismerhetett minket és köszöni,hogy megmentettük, de neki most mennie kell.
-Hova?-kérdeztük a srácokkal egyszerre.Azt mondta,hogy haza de pontosan nem tudta megmondani,hogy hova.Nagyon megijedtem, egyrészt azért, mert el akar menni,másrészt azért mert nem tudja hol lakik.Rögtön elvittem orvoshoz aki azt mondta,hogy amnéziája van, de azzal sikerült Őt is és engem is megnyugtatnia a dokinak,hogy nem maradandó az amnéziája és hamarosan visszatér az emlékezete.Haza fele indulva megkérdezte,hogy Ő most hol fog lakni.Én megnyugtattam,hogy velünk.De még így is nyomta valami a szívét.
 -Mi a baj?-kérdeztem.Elmondta hogy nem akar a lábunk alatt lenni és folytatta volna a mondókáját de nem hagytam neki.
-Ne is folytasd .Nem leszel a terhünkre.Sőt örülni fogunk,hogy valaki főzni fog ránk és rendet rak helyettünk.-nevettem el magát.
-Jaj de gonosz vagy.-mondta ő is nevetve.-De ebbe a fiúk is beleegyeztek?
-Persze.Örültek neki.Nagyon bírnak ám, és nem csak ők,, de én is.-mondtam és egy nagyot mosolyogtam.Haza érve a fiúk is köszöntötték,mint új lakótársat.  Ő vállamra hajtotta fejét és így kezdtük nézni a Nagyfiúk 2-őt.Nagyon boldog voltam,hogy velünk fog lakni,így legalább mindennap láthatom.Egyre többet kezdtem érezni iránta és azt hiszem Ő is többet érez irántam mint barátságot.A film vége után mindenki elment zuhanyozni.

Fanni 
A film vége után mindenki elkezdett készűlődni a lefekvéshez.Oli eltünt egy pillanatra, majd egy szobából jött ki és a kezembe nyomott egy pólót.
-Ez jó lesz pizsinek.-mondta és rám kacsintott.
-Köszi-mosolyogtam egy óriásit.
Bementem a fürdőbe és a biztonság kedvéért bezártam az ajtót. 10 percig folyattam magamra a vizet és próbáltam tisztázni magamba ,hogy mit is érzek Oli iránt.Kiléptem a zuhanyzóból és felvettem a pólót, amit kaptam.Olyan jó illata volt.Olyan megnyugtató.Kifésültem a hajam, majd Olivér váltotta a zuhanyzásban.
Miután ő is kijött, segített megágyazni a kanapén. ahol eddig is aludtam.Miután kész lettünk még sokáig beszélgettünk.Elmondta,hogy holnap próbára mennek és a többi programjukat,de megnyugtatott, hogy majd sietnek hozzám haza.
-Látom fáradt vagy úgyhogy megyek én is aludni.Jó éjt tündérke.-mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.Épp indult volna amikor visszahúztam ,egy puszit nyomtam az arcára és csak ennyit mondtam:Köszönöm.Nem szívesen de elengedtem a kezét és ő mosolyogva bement a szobájába.Ledűltem az ágyra és abban a pillanatban elaludtam.

 

16 megjegyzés:

  1. De szupii^^ varom a kovit nagyon!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon joo kövit gyorsan!! :) :*

    VálaszTörlés
  3. nagyon szeretem a blogodat remélem nem hagyod abba az írását!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ilyen biztató szavakat és ilyen kedves olvasokat kapok akkor nem mostanában fogom! ;) ♥

      Törlés
  4. Válaszok
    1. El se tudjátok képzelni mekkora boldogsággal töltenek el a komijaitok.Örülök hogy ennyire tetszik nektek az 1.blogom

      Törlés
  5. Nagyoon imadoom mar most hamar hozd a koviiy:$$ :*<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap megpróbálom minnél hamarabb hozni :*

      Törlés
  6. Nagyooon jó :D *.* És nagyon gyorsan a köviiit *-*

    VálaszTörlés
  7. Remélem hétköznap is írod mert nem fogom kibírni hogy ne olvassam!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretnék mindennap legalább egy részt hozni.

      Törlés
  8. Waooo uristen ez egyre jobb *~*

    VálaszTörlés